דברים שכדאי לדעת על תמ"א 38

תמא 38

אתם מתלבטים האם כדאי להתחיל לדבר עם השכנים שלכם על תמ"א 38 שאולי כדאי לעשות בבניין? אם כך, כנראה שאתם צודקים, כי כמעט תמיד תמ"א מספר 38 זה פרויקט שכדאי להשקיע בו. אומנם זה נכון שבתחילת הדרך המטרה של הפרויקט הזה הייתה לחזק את המבנים השונים במדינה מפני רעידת אדמה, אך מאז הדברים השתנו והיום הפרויקטים הללו הפכו להיות מאוד כלכליים. הקבלנים בעצמם מקבלים עוד זכויות בניה בכל הבניינים שבהם הם עושים תמ"א 38 ואילו הדיירים נהנים מדירות שהערך שלהן הרבה יותר גבוה, אז למה לחשוב פעמיים? 

איך מקדמים פרויקט של תמ"א 38?

אין ספק שלהתחיל לקדם פרויקט של תמ"א מספר 38 זו לא משימה מאוד קלה, כי יש כמה דברים שצריך לעשות ולא מעט משימות שאיתן צריך להתמודד. לדוגמא: 

  • יש להגיע להסכמה עם כל בעלי הדירות בבניין
  • יש לבחור את החברה שתבצע את הפרויקט
  • צריך לבחור עו"ד שיוכל ללוות את הפרויקט
  • צריך לחתום על חוזים

ובנוסף, לא פעם צריך גם לעבור לדירות חלופיות כי לא תמיד הדיירים יוכלו להמשיך לחיות בבניין בזמן השיפוצים. עם זאת, ולמרות שתמ"א 38 זה לא עניין פשוט, כמעט תמיד זה מתגלה כפרויקט שבהחלט כדאי לקדם ולהשקיע בו. לכן שווה להתחיל לדבר עם השכנים עוד היום ולראות לאן נושבות הרוחות. 

החברה המבצעת 

אי אפשר לדבר על פרויקט כמו תמ"א 38 ולא לדבר על בחירת החברה שתבצע את העבודה בשטח. יש היום הרבה מאוד מומחים שיוכלו לעשות זאת, אך לא על כל חברה כזאת תרגישו שאתם יכולים לסמוך. לכן, אם אתם מחפשים אנשי מקצוע רציניים וטובים, כדאי שתיכנסו כבר עכשיו ללינק: https://hitchadshut.net.

כאן מחכה לכם חברה רצינית שכבר ביצעה אינספור פרויקטים הקשורים לחיזוק מבנים, כולל פרויקטים שונים של פינוי בינוי, אז למה אתם מחכים? ככל שתתחילו לטפל בדברים מהר יותר כך הכול יתנהל בצורה טובה יותר. בחרו את החברה המבצעת הכי טובה שיש ותראו שלא תצטערו על כך ביום שבו הפרויקט יסתיים ויושלם. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהו מיתוג
היום כבר לא ניתן להסתדר ללא מיתוג, היות וכמעט כל עסק וכל חברה משקיעה המון כסף ומשאבים במיתוג שלהם....
קרא עוד »
ינו 27, 2020
שליטה בבלוטת נשפך: חשיפת הניואנסים
במגזר התעשייתי, נסיבות בלתי צפויות ותאונות, כמו דליפות, עלולות להתרחש באופן בלתי צפוי, מה שמחייב את...
קרא עוד »
ספט 20, 2023
מעבר להימורים: חלופות טריות למשחקי הימורים מקוונים
הנוף המקוון שופע שפע של פעילויות כובשות ומשעשעות. בעוד שלמשחקי הימורים מקוונים בבתי קזינו יש את...
קרא עוד »
ספט 17, 2023