מרכזיות ip בענן: פריצת דרך חדשה לתקשורת בענן

פתרון מרכזיות ip בענן

לפני שעסקים התחילו לעבוד עם מרכזיות ip בענן, רובם השתמשו במרכזיות רגילות כדי לנתב שיחות נכנסות ויוצאות, עם מספר קווי טלפון חיצוניים של ISDN או אנלוגיים. התנהלות זו התבררה לעתים קרובות כיקרה למדי, כמו גם דרשה זמן רב עבור מרבית העסקים. 

עם מערכות של מרכזיות ip בענן הזמינות היום, שיתוף קו חיצוני ותקשורת פנימית בין העובדים היא התנהלות שהיא לא רק חסכונית, אלא יעילה יותר. הסיבה לכך היא שלא צריך להיות קו נפרד לכל עובד, בזכות המערכת שנמצאת בענן.

מערכות מרכזיות ip בענן: מהר יותר, יעיל יותר והכי חשוב – זול יותר

הפופולריות של מרכזיות ip בענן, עם מרכזיות אוטומטיות, גדלה באופן משמעותי בשנים האחרונות. ניתן לייחס זאת לחיסכון בעלויות הנוספות והיעילות שחוות חברות שמיישמות שירותי מרכזיות בענן. התנהלות זו הוכחה כיעילה במיוחד בסביבות מרכזיות טלפוניות גדולות.

כדי לספק חיסכון בעלויות בשיחות טלפון מבוססות IP, ניתן לשלב קווי VoIP ב-PBX הקיים, וכך לחסוך בעלויות שיחות. גישה זו ידועה כהיצע PBX היברידי. מערכת ה-PBX למלאות של IP משפרת עוד יותר את היעילות, התכונות, המדרגיות, והכי חשוב את העלויות.

איך השירות עובד?

מרכזיות ip בענן מנצלות את טכנולוגיית האינטרנט כדי להציע את השירותים הנראים בדרך כלל על מרכזיות PBX, בשבריר מהעלויות. ניתן לתכנת את המרכזייה לניתוב שיחות לאורך נתיבים אופטימליים, ואם המודל העסקי משתנה, התכנות מחדש הוא פשוט. 

אז בין אם ברצונכם להפנות שיחות לנמען בודד או לקבוצה, למשיבון או להודעה מוקלטת, המרכזייה הווירטואלית תענה על הצרכים שלכם. ואין צורך לדאוג אם יש לכם קו טלפון בודד ומספר שיחות. פלטפורמת מרכזיות ip בענן מעניקות לכם גישה למספר קווי שיחות בו זמנית, כמו שאתם צריכים, מבלי שתצטרכו לרכוש קווי טלפון נוספים.

הנה כמה תכונות חשובות נוספות 

מרכזיות ip בענן מגינות עם תכונות חדשות נוספות, שכוללות:

  • הנחיות להתאמה אישית מלאה של ההודעה.
  • הדעות מענה טלפוניות ניגשות דרך האינטרנט או מועברות באמצעות דואר אלקטרוני.
  • התראת דואר אלקטרוני או מסרון כשמגיעה תקשורת.
  • הודעה מוקדמת על שיחות.
  • הקלטת שיחות.
  • מעבר אוטומטי לטלפון הנייד, לטלפון המשרדי או לשירות חיצוני אחר.
  • חיסכון בזמן ובהוצאות העברת השיחה באמצעות המרכזייה הווירטואלית.

משתמשים אופייניים לשירות מרכזות בענן הם עסקים שמפרסמים מספר בודד לכל המתקשרים שלהם; עסקים שמפיצים שיחות נכנסות לסקטורים שונים בחברה; עסקים שיש להם סניפים מרובים; או לעסקים שרוצים לחסוך בעלויות תוך שיפור חוויית המתקשר.

הגדרת המרכזייה לצרכי העסק בגישה מותאמת אישית

חברה שמציעה שירותי ענן לעסקים, מגדירה פתרון מרכזיות ip בענן בהתאמה אישית לצרכי החברה, ומציעה שירותי תקשורת שמתאימים להתנהלות העסקית של החברה, לגודל החברה, למספר העובדים, עם התאמה להוצאת וקבלת שיחות במחלקת המכירות, ובהתאם לתקציב שעומד לרשות החברה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הקשר בין שליחת הודעות SMS לבין מערכת לניהול לקוחות (CRM)?
מערכת ניהול לקוחות (CRM) היא הדרך היעילה ביותר שקיימת היום לניהול השוטף של הלקוחות שלכם. המערכת עוזרת...
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
כל מה שחשוב לדעת על צו רישוי עסקים
צו רישוי עסקים הוא אוסף תקנות שאותן קובע שר הפנים מכוחו של חוק רישוי עסקים. הצו מגדיר מיהם העסקים...
קרא עוד »
דצמ 31, 2019
ניידים לגיימינג – לגיימרים שמבינים עניין
בשנים האחרונות, המשחקים הניידים היו עדים לעלייה מטאורית, והפכו את הסמארטפונים למעצמות משחקים ניידות...
קרא עוד »
יול 27, 2023