חושבים על רכישת חבילה משתלמת? תחשבו על יס טריפל

יס טריפל

אם בעבר הלא רחוק נאלצתם לשלם לכמה וכמה חברות תקשורת שונות, כיום המצב שונה בתכלית. יס טריפל מציעה לכם שירות מגוון של טלוויזיה, אינטרנט וטלפון במחיר אחד, כאשר אתם יכולים ליהנות מכל מה שיש לטלוויזיה של יס להציע ובמקביל להשתמש בשאר שירותי התקשורת מבלי לפצל את התשלום לכמה חברות. השוואה בין החבילה של יס לבין חבילות תקשורת אחרות תאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת ולבחור בחברה המציעה את הדברים שהכי מעניינים אתכם ומתאימים לכם באופן אישי.

למה משתלם לרכוש חבילת תקשורת

אם יצא לכם להתקשר לשירות לקוחות של חברת טלפונים או סלולר, בוודאי הבחנתם כי בשעות העמוסות מדובר בלא מעט דקות של המתנה. אם קרה ונזקקתם לשיחה עם נציג גם מתחום אחר בשל תקלה כלשהיא, למשל ברשת האינטרנט – הנה הוספתם לעצמכם זמן המתנה ארוך וחוסר יכולת לדעת בוודאות כיצד השיחות יסתיימו ומול איזה נציג. חבילת יס טריפל מעניקה לכם שירות מלא בכל הקשור לסלולר, טלוויזיה ואינטרנט כך שאינכם נדרשים לבקש שירות לקוחות בנפרד, עבור כל אחד מהנושאים הללו.

מדובר בחבילה עם מחיר יחיד כאשר הטריפל של יס מוצע בעלות המכסה את כלל השירותים, שהיא בוודאי כדאית יותר מאשר רכישה של כל אחד מהם מחברת תקשורת אחרת.

יס טריפל מעניקה מגוון פתרונות תקשורת במחיר משתלם

אין ספק כי רכישת יס טריפל חוסכת לכם הרבה כאב ראש: אתם מקבלים חבילת צפייה בטלוויזיה עם תכנים מגוונים, יחד עם ממיר מקליט ואפילו vod כחלק בלתי נפרד מן החבילה. בנוגע לאינטרנט – אתם מקבלים 40 מגה, מהירות מתאימה לשימוש ביתי שעונה על הצרכים של מרבית הלקוחות. החלק השלישי בטריפל הוא הטלפון, כאשר כאן מדובר בקו טלפון הכלול במחיר.

חשוב להבין כי הטריפל של יס המוצג כאן הינו רק חלק מכמה סוגי חבילות טריפל שהחברה מציעה, הכוללות את שלושת השירותים של אינטרנט ביתי, טלוויזיה וטלפון. ההבדלים הם בגודל החבילה ומה שהיא כוללת, כמו גם במחיר. בקביל ניתן לרכוש חבילות מצומצמות יותר, עבור מי אך ורק בצפייה בטלוויזיה למשל. הרעיון הוא לתת מענה מלא ללקוח המותאם עבורו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס שמאות מקרקעין באינטרנט – למה זה עדיף בכלל?
המסלול שלכם לעבודה בתחום המקרקעין לא צריך להיות כזה שאינכם מרגישים אתו בנוח. אתם לא חייבים ללמוד...
קרא עוד »
נוב 01, 2021
איך לבחור בגד ים שיחמיא לי
הקיץ הוא עונת בגדי הים שמשתלטים על כל חלקה טובה והופכים את חופי הים לזירת אופנה עצמאית. כל מי שיגיע...
קרא עוד »
אוק 16, 2018
מדריך לכתיבת קורות חיים – עושים זאת בחכמה
חושבים על כתיבת קורות חיים ותרצו לעשות ככל שניתן על מנת להגדיל את הסיכויים להשיג את המשרה בה אתם...
קרא עוד »
ספט 09, 2021