עוקבים באינסטגרם

עוקבים באינסטגרם

לפתוח פרופיל באינסטגרם זה ממש לא בעיה. אבל מה שקורה אחר כך, זה כבר סיפור אחר. המטרה של כל בעל פרופיל כמעט היא להשיג כמה שיותר חשיפה. החשיפה מתורגמת ללייקים, אבל זה לא מסתכם בזה. רק כאשר לחשבון שלכם יש כמות נאה של עוקבים באינסטגרם, אפשר לומר שעשיתם את זה בגדול. 

איך להשיג עוקבים באינסטגרם

פעילות באינסטגרם חיונית כיום כאשר רוצים לקדם מותגים או להשיג חשיפה לעסקים. סלבריטאים, יצרני תוכן, בלוגרים מקצועיים, כולם כבר יודעים, מספר העוקבים ומספר הלייקים מבדילים בין המצליחים לבין אלא שרק רוצים. ישנו מיתוס שכדי להשיג הרבה עוקבים באינסטגרם חייבים הרבה סבלנות. למעשה, זה לא ממש נכון. יש כל מיני שיטות לקיצורי דרך, דרכים למשוך תשומת לב וגימיקים שעובדים. כדי להשיג עוקבים כדאי:

  • לייצר תכנים בעקביות – אנשים לא יטרחו לעקוב אחר פרופיל שבו תדירות העלאת התכנים נמוכה. 
  • לייצר תכנים טובים – פרופיל פופולרי עם הרבה עוקבים באינסטגרם צריך להציע תכנים טובים. לא כל תוכן ולא כל פוסט צריך להיות הצלחה פנומנלית, אבל מפעם לפעם התכנים צריכים להיות משהו באמת מיוחד. 
  • אותנטיות – תכנים סינטטיים כבר לא יוצרים עניין כמו פעם. כיום, הגולשים מחפשים חוויה אותנטית. אם תביאו משהו אותנטי לפרופיל שלכם, תקבלו הערכה ויהיה לגולשים חשק לעקוב אחריכם, הדבר נכון גם בנושא של מנויים ביוטיוב.
  • קניית לייקים – על מנת ליצור עניין ער בפרופיל חדש אפשר להזמין לייקים בכמות רבה. זהו קיצור דרך יעיל, שמניב אחריו יותר עוקבים באינסטגרם.
  • צרו מעורבות – תמיד שאפו לעורר מעורבות מצד העוקבים שלכם ומצד אנשים שנחשפים אליכם לראשונה. מעורבות אפשר ליצור על ידי תגובות שאתם כותבים, שאלות שאתם שואלים, מבצעים שאתם עורכים, סקרים, מתן טיפים והזמנה לשמוע על טיפים מהעוקבים שלכם. 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האביזרים הכי חשובים לרוכבי אופניים
רכיבה על אופניים היא לא רק על האופניים; זה גם לגבי האביזרים המשפרים את הנוחות, הבטיחות וחווית הרכיבה...
קרא עוד »
יול 18, 2023
לימודי פיתוח אפליקציות לילדים, זה אמיתי
קורס זה נועד לפתח את המיומנויות של ילדים בפיתוח אפליקציות. זה רעיון מצוין ללמד ילדים על תכנות וקידוד;...
קרא עוד »
אפר 24, 2023
שליטה בבלוטת נשפך: חשיפת הניואנסים
במגזר התעשייתי, נסיבות בלתי צפויות ותאונות, כמו דליפות, עלולות להתרחש באופן בלתי צפוי, מה שמחייב את...
קרא עוד »
ספט 20, 2023