קידום אתרים יעיל – מדריך של בכור גולן

קידום אתרים יעיל - מדריך של בכור גולן

מקדם האתרים בכור גולן יודע מה הוא עושה כאשר מדובר על קידום אתרים. הוא מחזיק באמתחתו ניסיון של יותר מ – 15 שנה ולאורך כל הדרך הוא הצטיין ביכולות שלו להיות יצירתי ולאפשר ללקוחות שלו ליהנות מתוצאות קידום מצוינות גם בתקציבים מוגבלים יחסית. במדריך הבא הוא יסביר כיצד עושים קידום אתרים בצורה היעילה ביותר.

תיאום ציפיות עם הלקוח

חלק ראשון עליו ממליץ בכור גולן בכל הנוגע לשירות קידום אתרים יהיה לבצע תיאום ציפיות מול הלקוח. כלומר תצטרכו לשבת אתו לשיחה ולוודא כי הוא יודע בדיוק מה הוא צפוי לקבל בכל חודש, מה הצפי מבחינת התוצאות במנוע החיפוש וזאת לצד כך שעליכם לענות לו מראש על כל שאלה פוטנציאלית שעלולה לצוץ. כך הוא יוכל לעבוד אתכם לאורך זמן ובראש שקט.

התעדכנו במגמות האחרונות בתחום הקידום

דבר נוסף שלא תרצו לדלג עליו יהיה הצורך להתעדכן בכל המגמות האחרונות וזאת על מנת להישאר בקדמת הבמה מבחינת יכולות הקידום שאתם מסוגלים להציע ללקוחות. שימו לב כי אתם חברים בקבוצות פייסבוק של מקדמים וקראו פוסטים בבלוגים של מקדמי אתרים מובילים וזאת כדי להישאר מעודכנים ורלוונטיים.

היו עם סטנדרטים בכל הנוגע ללקוחות שלכם

אל תבחרו בכל אחד כלקוח שלכם. ישנם לקוחות שלא שווים את המאמץ ועלולים לגרום לכם ליותר מידי כאבי ראש כך שכבר לא ישתלם לספק להם שירות. במידה ולקוח פוטנציאלי מעוניין בשירות קידום אתרים זול במיוחד, אל תהססו להימנע מלהציע לו את השירות שלכם במידה ואתם מאמינים כי לא תהיה בכך תועלת רבה מספיק. היו ישירים עם הלקוחות והדבר ללא ספק ישתלם לכם מאוד בכל הנוגע לניהול הכללי של העסק. כך בכור גולן עושה לאורך שנים.

בדקו שירות של קניית קישורים איכותיים

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות פנימיות: בחירת יועץ הבטיחות וההנדסה הנכון
כסמכות בתחום הייעוץ הבטיחותי וההנדסי, אני כאן כדי לשפוך אור על שיקולים מרכזיים שלעתים קרובות מתעלמים...
קרא עוד »
פבר 22, 2024
קורס שמאות מקרקעין באינטרנט – למה זה עדיף בכלל?
המסלול שלכם לעבודה בתחום המקרקעין לא צריך להיות כזה שאינכם מרגישים אתו בנוח. אתם לא חייבים ללמוד...
קרא עוד »
נוב 01, 2021
מה הם תקני האיכות המחמירים של ליפוף מנועים
ליפוף מנועים היא פעולה שנועדה לשפץ מנועים מכל סוג ולעשות זאת לפי כל תווי התקן המחמירים ביותר! העבודה...
קרא עוד »
אוק 30, 2018