היתרונות המשמעותיים של ניתוח הקטנת חזה

אמנם הניתוח המוכר ביותר אצל נשים הוא הגדלת חזה, אבל יש כמובן גם מקרים רבים שבהם כדאי לבצע ניתוח שיקטין את האיבר. ניתוחים מסוג זה עשויים לכלול גם הרמת חזה, ובכל מקרה כדאי לדעת שמדובר על הליך כירורגי שעשוי להניב מספר תועלות משמעותיות.

תועלת בריאותית

בניגוד להליכים כירורגיים אחרים שמתקיימים במסגרת הרפואה האסתטית, ניתוח הקטנת חזה מספק גם תועלת בריאותית יקרת ערך. הסיבה לכך היא שחזה גדול מאוד הוא גם חזה כבד מאוד, ולכן הוא מוביל בחלק מהמקרים לכאבי גב. בעיה נוספת שנפתרת אחרי הקטנת החזה היא ליקויים ביציבה, שנגרמים מאותה סיבה, המשקל הרב של השדיים. כמו כן עשוי הניתוח להעלים כאבים בכתפיים (תוצאה של לחץ עז מצד רצועות החזייה) ודלקות ושפשפות בעור באזור שבו החזה מתחכך בגוף.

תועלת אסתטית

היתרון השני של הקטנת חזה הוא כמובן בהיבט האסתטי. אמנם יש נשים שמבחינתן חזה גדול הוא חלום, אבל כשזו המציאות, לא תמיד בעלת החזה שמחה על כך. הקטנת החזה, למידות הרצויות מבחינת המנותחת, מייצרת מראה הרמוני ומרשים, ומעלה את מפלס הביטחון העצמי שלה. עוד כדאי לזכור שחזה גדול מאוד מושך מטבעו הרבה מאוד תשומת לב, ולאו דווקא רצויה.

תועלת פרקטית

חזה גדול מאוד עלול להיות מכביד במיוחד במהלך ביצוע פעילות גופנית. ספורטאיות רבות מעדיפות להקטין את השדיים מסיבה זו, ועוד קהל יעד שזהו שיקול רלוונטי עבורו הוא בחורות לקראת גיוס – שמבקשת לשרת בצבא בתפקיד שכולל פעילות פיזית רבה, וחוששות שהחזה הגדול יהווה מכשול. 

הקטנת חזה – דגשים חשובים

במקרים רבים, ובפרט כשמדובר על מנותחת מבוגרת יחסית, החזה הגדול מתאפיין גם במידה כזו או אחרת של צניחה. הקטנת החזה משפרת את המצב גם בהיבט הזה. בכל מקרה ניתן "לנצל" את ההליך הכירורגי כדי גם להקטין את השדיים וגם לעצב מחדש את הצורה שלהם, ולכן לפעמים ההמלצה היא לשלב הקטנת חזה עם הרמה. עוד דגש חשוב הוא מעבר בדיקות רפואיות מדוקדקות כדי לוודא שאין סכנה בהליך הכירורגי. רופא אחראי יבחן גם את מידת הבשלות הרגשית לקראת מעבר הניתוח והשינוי המשמעותי בחיים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פינוי דירות: מרכיבי מפתח למסע שלך
פינוי דירה יכול להיראות לעתים קרובות כמו משימה הרקוליאנית, עם מגוון מרתיע של פעילויות לתאם ומספר...
קרא עוד »
ספט 05, 2023
לא נעים להכיר, עין הרע
כמה פעמים יצא לכם לראות את אמא שלכם מביטה בכם בגאווה לאחר הישג שהשגתם בכוחות עצמכם, ולשמוע אותה אומרת...
קרא עוד »
מאי 29, 2019
חשיבותם של התכשיטים בחיינו
תכשיטים היו מאז ומעולם מנת חלקם של בני האדם, תוך שתכשיטים שהחלו את דרכם בחצרות המלוכה של שבטים עתיקים,...
קרא עוד »
פבר 20, 2019