מהי מערכת פריוריטי?

מערכת הפריוריטי היא דרך לקבוע באיזה סדר מטלות יש להשלים. חברה עשויה להחליט שמשימה חשובה יותר ממשימה אחרת ולהקצות לה עדיפות גבוהה יותר, או שמנהל הפרויקט יכול לקבוע את סדר העדיפויות עבור כל משימה בעצמו, בהתאם על כמה זמן ייקח להשלים אותם וכמה הם חשובים. לא תמיד קל לבצע את המשימות בסדר הנכון, אבל אם אתה משתמש נכון במערכת הפריוריטי, אתה יכול לפשט את חייך ובמקביל להבטיח שהכל יתבצע בזמן.

כיצד עוזרת לנו מערכת פריוריטי?

מערכת פריוריטי היא רשימה של משימות המדורגות לפי סדר חשיבות. חשוב לתעדף את המשימות שלך ולהשתמש בהן כמדריך למה שאתה צריך לעשות ראשון, שני, שלישי וכו'. ניתן ליצור מערכת פריוריטי בעזרת מספר כלים שונים כמו Trello או Asana כדי לסייע בארגון העבודה שלך. אתה יכול להקצות משימה בודדת לאדם אחד ולבקש ממנו לסמן את המשימה כשהיא תושלם.

מה ניתן לעשות עם המערכת?

מערכת עדיפות היא מערכת של הקצאת חשיבות, דחיפות או עדיפות. ניתן להשתמש בו כדי לקבוע את סדר המשימות או הפעילויות שיש לבצע. הרעיון הוא פשוט: אתה מקצה מספר מסוים של נקודות לכל משימה ואז מחליט איזו משימה מקבלת את ערך הנקודות הגבוה ביותר. המשימה הראשונה שהוקצה לה נקודות תקבל את העדיפות הגבוהה ביותר והיא תושלם תחילה.

פרטים נוספים אודות מערכת פריוריטי https://www.rotlein.co.il/what-is-priority-system/

כמה דוגמאות לאופן שבו זה יכול לשמש בעסקים הן:

– לחברה יש תקציב שנתי לשיווק המוצר שלה, אבל היא עדיין לא החליטה כמה כסף צריך להיכנס לכל ערוץ שיווק. הם יכולים לתעדף את ערוצי השיווק שלהם על ידי הקצאת נקודות לכל אחד ואז להחליט איזה מהם יקבל הכי הרבה נקודות כדי לקבל יותר כסף שהוקצה לו.

– לחברה יש פרויקט גדול עם שלבים רבים שצריכים לקרות לפני שתוכל להתחיל בייצור בקו המוצרים החדש שלה. הם יכלו להקצות נקודות לכל שלב ואז להחליט איזה שלב מצריך הכי הרבה עבודה

מידע נוסף באתר רוטליין

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכירו את Microsoft dynamics
מערכת Microsoft dynamics היא פלטפורמה חדשנית המבוססת על טכנולוגיה עכשווית אשר מטרתה לסייע ללקוחות אשר זקוקים...
קרא עוד »
אפר 06, 2020
קניית עוקבים – איך זה עובד?
כמו כל אחד שיש ברשותו עמוד אינסטגרם פעיל, הרצון ללייקים ולעוקבים הוא עצום. לא תמיד אנחנו יודעים איך...
קרא עוד »
ספט 06, 2020
איך לבחור חברה לבניית אתר מקצועי לעסק שלכם?
השלב הקריטי ביותר בבניית אתר לעסק שלכם הוא בחירת איש המקצוע הנכון לעבוד אתו. כלומר בחירת חברת בניית...
קרא עוד »
מרץ 17, 2022