איך מפיקים וידאו שיווקי לעסק?

איך מפיקים וידאו שיווקי לעסק?

המאמר באדיבות http://www.7doorsproductions.co.il

אי אפשר לדבר על עולם העסקים המודרני מבלי להזכיר את הרכיב הכי חשוב שלו וזה נושא השיווק. עליכם להבין כי אין זכות קיום לעסק שלכם ללא שיווק וזאת מכיוון שזו הדרך היחידה כיום להגיע אל קהל אנשים ולעניין את הרצכנים השונים במוצר שלכם. העניין עם שיוק שהוא חייב להיות חדשני ומיוחד כל הזמן וזאת בכדי להצליח להשפיע. עם תבחרו באמצעי שיווק מיושן שעבר זמנו הדבר יפגע קשות במוניטין של החברה שלכם וספק אם אתם תצליחו להגיע אל הישגים רציניים. כיום זה גם ברור כי אמצעי השיווק הכי חדשני, הכי טוב, הכי איכותי והכי משפיע הוא וידאו שיווקי לעסק. סרטון אחד יכול להביא לכם אלפי צרכנים וזאת אם הוא מופק ברמה גבוהה ובצורה הטובה ביותר שיש. אין ספק כי סרטון עדיף על פני כל אמצעי שיווק אחר וזהו משהו שכל מנהל צריך לקחת בחשבון.

מהו הדבר החשוב ביותר בווידאו שיווקי?

עליכם להבין כי וידאו שיווקי לא נעשה בחלל ריק ולא נעשה באופן גנרי אלא הוא חייב להיות מותאם לחברה שלכם. עליכם להבין כי הסרטון צריך להיות מותאם לא רק לתכונות של החברה שלכם אלא גם לשקף מחקר שוק מעמיק שנעשה על הצרכנים שלכם, על המוצר שלכם, על החברה שלכם, על המתחרים ועל כל פרט אחר שקשור לעסק שלכם. הסרטון לא מופק סתם כך אלא הוא חייב להיות מבוסס על עובדות עסקיות. כך תבטיחו כי הסרטון ישיג את המטרה שלו ויצליח לשפר את מכירות העסק שלכם וזוהי למעשה המטרה האמיתית של הסרטון ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

האם העלות של הפקת ווידאו היא גבוהה?

יש חברות אשר חוששות להיכנס להפקת סרטון בגלל שהן חושבות כי הדבר מחייב השקעה כספית גדולה. אם כן אתם צריכים להבין כי זו סטיגמה ותו לא וכי סרטון איכותי ממש לא צריך לעלות הרבה כסף. פעמים רבות ההשקעה הכספית בסרטוני תדמית לחברה תהיה נמוכה יותר מאשר בכל אמצעי שיווקי אחר ואם אנחנו זוכרים את היתרונות של הסרטון אנו מבינים כי מדובר בעסקה מנצחת מבחינה כלכלית.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילום מוצרים לאמזון – מדוע זה כל כך חשוב?
שירותי צילום מוצרים לאמזון יוכלו להיות קריטיים ולהשפיע בצורה ישירה על סיכויי ההצלחה של החנות שלכם....
קרא עוד »
אוק 20, 2021
אבקות חלבון: מי צריך ומי לא צריך להשתמש בהן
בעולם שבו בריאות ואיכות חיים נמצאים בחזית חיי היומיום שלנו, לא ניתן להפריז בתפקיד החלבון בתזונה שלנו....
קרא עוד »
דצמ 18, 2023
עדן שרעבי יזמות, נעים להכיר
רוצים ללמוד מהטובים ביותר איך להתחיל להרוויח כסף ברשת? עדן שרעבי יזמות מציע קורסים ליזמים דיגיטליים...
קרא עוד »
מרץ 05, 2021