סרטוני תדמית מעבירים מסרים מדויקים

סרטוני תדמית

המטרה העיקרית שלכם, כבעלי ובעלות עסקים, היא להעביר את המסרים שלכם באופן חד וברור, להגיע לקהל היעד ולמשוך את תשומת הלב שלו. הרי רק כאשר הגולשים יבינו עד כמה המוצר שלכם איכותי, עד כמה השירות שלכם מצוין ועד כמה אתם טובים יותר מהמתחרים שלכם, הסיכוי שיחליטו להתקדם לרכישה יזנק משמעותית. אלא שלצד מאמרי התוכן ואלפי המילים שממלאות את הבלוג המקצועי באתר, יש כלי אחד פשוט יותר, ומדויק הרבה יותר – סרטון התדמית.

סרטון תדמית מסייע ביצירת בידול

כמעט כל בעל עסק נדרש להתמודד עם תחרות, ובענפים רבים היא עשויה להיות מאתגרת במיוחד. כאן נכנסים אל התמונה הסרטונים הקצרים והממוקדים, אלה שמאפשרים לבעלי ולבעלות העסקים לספר את הסיפור שלהם, ולהדגיש את הייחודיות שלהם. באמצעות סרטי תדמית ניתן להדגיש את היתרונות של המוצר, את הערך המוסף שהוא מציע ואת ההבדל המהותי בין המותג לבין מותגים אחרים בשוק. אם כן, לפני שאתם מתכננים את הסרטון שלכם הגדירו עד שלושה מסרים ברורים שיבהירו לקהל היעד שלכם עד כמה אתם טובים בהשוואה למתחרים.

סרטון תדמית מעביר מסרים ביעילות

בהנחה שאתם מכירים את קהל היעד שלכם, ומבינים איך נכון לפנות אליו, סרטון התדמית הנכון יאפשר לכם לדבר אליו באופן חד וברור. אתם יכולים להפיק סרטון מוצר, שידגים את אופן השימוש במוצר ואת התועלת שלו, לייצר סרטון אנימציה שיציג את יתרונות השירות החדשני שלכם או להמחיש בפני הלקוחות הפוטנציאליים את הבעיה המרכזית – ואת הפתרון שאתם מציעים. אין ספק שזו דרך פשוטה יותר לספר ללקוחות מי אתם ומה אתם באמת יכולים לתת להם, והיא מנצחת כלים שיווקיים אחרים בקלות.

סרטון תדמית מנצח – קצר וממוקד

אחרי שהגדרתם את המסרים המרכזיים שלכם, חברת ההפקות תוכל להציע שפע של רעיונות יצירתיים להצגת המסרים הללו בסרטון של דקה וחצי (בממוצע). עם דמות מאוירת, ראיונות עם לקוחות, הדגמת השימוש במוצר או שילוב של קטעי ארכיון, ניתן להעביר כל מסר בקלות וביעילות רבה, למשוך את תשומת הלב של הגולשים ולספר להם את הסיפור שלכם. חברת ההפקות שם כדי ללוות אתכם לכל אורך הדרך, משלבי התכנון הראשונים ועד לליטושים האחרונים ולהשלמת העריכה. 

סרטי תדמית שונים יכולים להתאים לכל חברה, ארגון, עמותה, עירייה או עסק מתחיל. עם אנימציה מרעננת, מוזיקה טובה ותסריט מדויק תהיה לכם ההזדמנות להגיע אל הלקוחות, אל התושבים, אל המשקיעים או אל התורמים, ולהעביר את המסרים שלכם בצורה חווייתית ומיוחדת במינה. קלמנטינה, הפקות סרטים תמיד לצידכם בכל שלב בדרך, אתם מוזמנים לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://clemantinafilms.co.il/ או ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 077-9966221 ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם מתוך רצון לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוטי פלד מסביר מה זה אנקור טקסט
בכל פעם שאתם רוצים לבנות קישור, בין אם חיצוני ובין אם פנימי, יש לכם אפשרות להוסיף אנקור טקסט, שזה בעצם...
קרא עוד »
דצמ 06, 2020
שליטה באמנות בחירת רמקולים איכותיים
בתחום האודיו, אי אפשר להפריז במשמעות של בחירת רמקול איכותי. מדריך זה, שנוצר על ידי סמכות בתחום, מציע...
קרא עוד »
אוק 23, 2023
פלטפורמות שונות לשיתוף קבצים
פלטפורמות לשיתוף קבצים הינן מערכות אשר יושבות בענן ובאמצעות העלאה של קבצים אליהם ניתן להעניק גישה...
קרא עוד »
פבר 21, 2019