למה לא כדאי לוותר על תוכניות חיסכון?

רובנו מתמודדים עם לא מעט משימות בחיי היומיום. אנחנו עובדים קשה, דואגים למשפחה ורוצים גם מידי פעם ליהנות מהחיים. יחד עם זאת, חשוב מאוד כבר עכשיו לחשוב גם על המחר. מה יקרה כשהילדים שלכם יהיו יותר גדולים וירצו ללמוד באוניברסיטה? האם פתאום יהיה לכם מאיפה לגייס את הכסף הדרוש לכך? ומה תעשו אם תרצו להחליף את הרכב באופן פתאומי? חשוב להבין: כדי לממן את כל הדברים האלה צריך לעשות תכנית חיסכון. האמת היא, שתוכנית אחת של חיסכון לרוב לא תספיק. לכן עדיף לפתוח מספר תוכניות חיסכון, כי כך תוכלו להיות בטוחים שלא משנה מה תרצו או תצטרכו לממן, כי בכל מקרה יהיה לכם כסף לכך. 

איך לבחור תכנית אחת מבין הרבה תוכניות חיסכון? 

בין אם אתם רוצים לעשות תכנית אחת של חיסכון ובין אם תרצו לפתוח מספר תוכניות חיסכון במקביל, צריך לראות במה אתם בוחרים. יש היום מגוון רחב של אפשרויות בתחום הזה ולכן יש טעם לבדוק את הדברים לעומק. למשל, כמה כסף תוכלו להפקיד בכל חודש? והאם זה יהיה סכום משתנה? האם מדובר על תכנית שתוכלו גם למשוך בכל רגע נתון? או שהכסף יהיה סגור עד תאריך מסוים? אין תשובה אחת נכונה לשאלה באיזו תכנית כדאי לבחור, שכן לכל אחד מאיתנו יכולות להיות העדפות שונות. מה שכן כדאי לעשות, זה לברר את התנאים לעומק כדי להבטיח שאתם בוחרים את הטוב ביותר עבורכם. 

כמה ריבית תקבלו? 

אי אפשר לדבר על תוכניות חיסכון ולא להזכיר את הריביות שתוכלו לקבל. ברוב המקרים, מי שחוסך כסף יקבל בסופו של דבר סכום מסוים עבור החיסכון. אומנם זה נכון שהרבה פעמים הסכומים אינם גדולים, אך כל סכום יכול להיות משמעותי בסופו של דבר. לכן, אם אתם רוצים להתחיל להתנהל כלכלית בצורה נכונה יותר, למה שלא תעשו זאת כבר עכשיו? זה נכון שתצטרכו להתרגל לרעיון שיש לכם קצת פחות כסף בכל חודש, אך בפועל, אתם תראו שזה ישתלם לכם ולא תצטערו על כך כשתיקחו את הכסף ותעשו בו שימושים שונים. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור חברת שיקום נזקים מקצועית?
טיפים לבחירת חברת שיקום נזקים מקצועית קבלו המלצות: בקשו המלצות מחברים, בני משפחה או מכרים שעשו...
קרא עוד »
אוק 14, 2023
פתרונות לכל הבגרויות – פרטים מעניינים
סיום הלימודים הוא אבן דרך גדולה בחייו של אדם. זה הרגע שבו הם עוזבים את בית הוריהם, מסיימים את בית הספר...
קרא עוד »
ספט 21, 2022
קניית עוקבים ישראלים
רכישת עוקבים ישראלים היא דרך לקבל יותר חשיפה לעסק שלך. זוהי דרך זולה וקלה להשיג יותר עוקבים במדיה...
קרא עוד »
דצמ 17, 2022