קורס סקיפרים או משיטי סירה מהירה?

האמת היא שאין סיבה לחשוב "או זה או זה", כשבעולם שלנו אפשר בקלות ללכת על גם זה וגם זה. קורס סקיפרים הוא קורס ארוך ומרתק, הנותן לכם כלים ייחודיים ותעודה בינלאומית שמאפשרת לכם להשיט יאכטה גדולה בכל מקום בעולם, וקורס סירה מהירה הוא קורס מהיר ופשוט יחסית שמאפשר לכם לגשת מיד לים.

שני הקורסים חולקים ידע, ברמה זו או אחרת, כמו למשל חוקי דרך וימאות, אך קורס הסקיפרים הוא כמובן מקיף ועמוק הרבה יותר. כל אחד נותן כלים ייחודיים וחיוניים לתחום הספציפי, כי כאמור, מרבית החומר בקורס סקיפרים, מעניין ככל שיהיה, הרי לא יהיה רלוונטי אם אתם רק מחפשים להשיט סירה מהירה.

סילבוס קורס סקיפרים

לא ניתן להעביר במאמר קצר סילבוס קורס סקיפרים מלא, ואפילו לא סילבוס של קורס משיטי סירה מהירה. ובכל זאת, מגיע לכם לדעת קצת יותר על התכנים, כדי להבין את ההבדלים. בקורס סקיפרים תעברו בין שישה לשמונה חודשי לימוד והכשרה עמוקים ומיוחדים, שישנו לכם את החיים מן הקצה אל הקצה. קורס סירה מהירה לעומת זאת מורכב בסה"כ מחמישה שיעורים וטסט, והוא מתאים לכל אדם מעל גיל 17, בעל בריאות תקינה וראייה תקינה.

בשני הקורסים תלמדו את חוקי הדרך וימאות, ואת הכרת כלי השיט. ההבדל עצום כמובן, שכן העומק הנדרש בלימודים וכן המגוון השונה בין כלי השיט בקורס סקיפרים דורש הרבה זמן ותשוקה לתחום הימאות.

אז למה לשלב?

שילוב בין קורס סקיפרים לקורס משיטי סירה מהירה הוא אידיאלי. הסיבה העיקרית היא שקורס סירה מהירה יכול להיות דלת הכניסה שלכם אל הים ועולם השיט, ותוכלו להתחיל להיות פעילים בים ובהשטה בלי להתעכב הרבה. בצורה זו אתם גם נהנים מהים עצמו והמפגש הייחודי שמגיע עם סירה בים, וגם תומכים ביכולות שלכם, בידע שלכם, ובביטחון שלכם במהלך קורס הסקיפרים.

אין זה מומלץ לבצע את שני הקורסים במקביל, אלא קודם את הסירה המהירה ואז את הסקיפר, אך בהחלט מומלץ להירשם לשניהם גם יחד, וליהנות ממחיר נוח יותר על החבילה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דגשים בבנית אתרים עם וורדפרס
על מנת להצליח להתמודד עם כל המתחרים שלכם בצורה מיטבית ולפרסם נכון את בית העסק שלכם או כל דבר אחר שתרצו...
קרא עוד »
דצמ 19, 2019
תובנות לגבי ציוד חימום מקצועי שלא ידעת שאתה צריך
ציוד חימום משמש עמוד שדרה של תהליכים תעשייתיים ומסחריים, אבן מפתח המשתלבת בצורה חלקה בארכיטקטורה של...
קרא עוד »
אוק 16, 2023
איציק חביב מציג: 8 דברים שחשוב לדעת על יזמות נדל"ן בארץ
מומחה הנדל"ן הישראלי, איציק חביב, סיפק ידע רב למעוניינים לצלול ליזמות נדל"ן. לדברי חביב, אלו הם שמונת...
קרא עוד »
יונ 12, 2023